Veelgestelde vragen

Wat is de aanvangstijd van de voorstelling?

De aanvangstijd van de voorstelling staat op het ticket vermeld.

De voorstelling is uitverkocht, wat nu?

Het is mogelijk om bij een uitverkochte voorstelling op de wachtlijst geplaatst te worden. Mochten er plaatsen vrijkomen, dan nemen wij telefonisch contact met je op. Je kunt je gegevens persoonlijk doorgeven (mail/telefoon/baliebezoek) of online bij de bestelling.

Wat moet ik doen als ik te laat ben?

Om te voorkomen dat een late binnenkomst stoort, mag je alleen op onze aanwijzing de theaterzaal betreden. Je krijgt een plaats toegewezen, waardoor je andere bezoekers geen overlast bezorgt. Mocht binnenkomst dusdanig storend zijn voor het gezelschap van de voorstelling, ter beoordeling van onze medewerkers, dan is toegang tot de zaal tot aan de pauze niet mogelijk, na de pauze kun je uiteraard de gereserveerde plaats opzoeken. Bovengenoemde geeft geen recht op restitutie.

Is het balkon altijd geopend?

Schouwburg Venray behoudt zich het recht voor bij bepaalde voorstellingen het balkon gesloten te houden.

Mijn wachtwoord werkt niet. Wat moet ik doen?

Je krijgt de melding: inloggen mislukt. Controleer het e-mailadres en/of wachtwoord.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door rechtsonder op 'wachtwoord vergeten?' te drukken en de stappen op het scherm te volgen.

Ik heb een ander e-mailadres, heb ik nu een ander wachtwoord?

Nee, je hebt geen ander wachtwoord. Je dient met uw oude e-mailadres in te loggen en vervolgens in het profiel je e-mailadres aan te passen.

Hoe weet ik of ik tickets heb voor de voorstelling?

Na het versturen van de bestelling via de site ontvang je een bevestiging met rij en stoelnummer('s) in de betreffende voorstellingen.

Is mijn reservering doorgekomen?

Je reservering is doorgekomen, nadat je hebt betaald en een bevestigingsmail hebt ontvangen met rij- en stoelnummer(s).

Hoe lang duurt het voordat ik een bevestiging ontvang als ik via het internet bestel?

Binnen enkele seconden tot minuten, in sommige gevallen kan het langer duren. Het kan zijn dat de provider problemen heeft, je mailbox vol zit, het verkeerde e-mailadres is ingevuld, het mailtje door de firewall geblokkeerd wordt etc.

Ik wil contant aan de balie betalen, kan ik dan toch online reserveren?

Online reserveringen kunnen uitsluitend via I-deal betaald worden.

Ik heb al tickets gekocht, nu zie ik een aanbieding. Krijg ik nog korting?

Eventuele acties en/of kortingen zijn niet geldig i.c.m. andere aanbiedingen/acties of reeds gekochte kaarten.

Ik heb mijn bestelde tickets nog niet ontvangen. Wat te doen?

Indien je hebt gekozen voor een elektronisch plaatsbewijs, ontvang je deze als bijlage in de bevestiging die je per e-mail ontvangt. De verwerkingstijd is enkele minuten. Wanneer je hebt gekozen voor tickets per post, ontvang je deze binnen 1 week.

Ik heb elektronische tickets maar ben deze kwijt…

Neem contact op met de theaterkassa van de schouwburg via 0478 - 530999 of info@schouwburgvenray.nl

Ik heb tickets via de website gereserveerd, kan ik deze nog annuleren of wijzigen?

Het ruilen van tickets kan tot één werkdag voor de voorstelling, kosten bedragen € 2,50 per ticket.*
Optie 1: Je ruilt tickets voor een andere voorstelling binnen het huidige theaterseizoen
Optie 2: Je ontvangt een tegoedbon die maximaal 1 jaar geldig is vanaf datum uitgifte.

Hoe werkt het elektronisch ticket?

In de bijlage van de bevestiging zit het elektronisch plaatsbewijs. Je opent het elektronisch plaatsbewijs en print dit uit. Je neemt het elektronisch plaatsbewijs mee naar het theater op de dag/avond van de voorstelling.