veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Je kan een nieuw wachtwoord aanvragen door bij het inloggen rechtsonder op 'wachtwoord vergeten?' te klikken en de stappen op het scherm te volgen.

Ik heb een ander e-mailadres, heb ik nu een ander wachtwoord?

Nee, je hebt geen ander wachtwoord. Log eerst in met je oude e-mailaders en wachtwoord en pas vervolgens je e-mailadres aan in je account.

Hoe kan ik controleren of ik tickets heb gereserveerd?

Log in met je account en klik vervolgens in je account op 'mijn reserveringen' bovenaan in de balk. Hier kan je ook direct je e-tickets downloaden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn e-tickets ontvang?

Dit duurt niet langer dan enkele minuten. Als je de tickets niet hebt ontvangen, controleer dan of je mailbox vol zit, of je het goede e-mailadres hebt ingevuld en je controleer je ongewenste mailbox. Klopt alles en heb je geen tickets? Neem dan contact met ons op via info@schouwburgvenray.nl of 0478 530 999.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn fysieke tickets per post ontvang?

Als je hebt aangegeven je tickets per post te willen ontvangen, dan ontvang je deze binnen één week.

Wat moet ik doen als ik mijn tickets kwijt ben?

Neem dan contact op met de theaterkassa van de schouwburg via info@schouwburgvenray.nl of 0478 530 999.

Moet ik mijn e-ticket printen?

Deze hoef je niet uit te printen, maar kan je gewoon op je telefoon laten scannen bij de ingang van de zaal.