veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door rechtsonder op 'wachtwoord vergeten?' te drukken en de stappen op het scherm te volgen.

Ik heb een ander e-mailadres, heb ik nu een ander wachtwoord?

Nee, je hebt geen ander wachtwoord. Je dient met uw oude e-mailadres in te loggen en vervolgens in het profiel je e-mailadres aan te passen.

Hoe weet ik of ik tickets heb voor de voorstelling?

Na het versturen van de bestelling via de site ontvang je een bevestigingsmail met rij en stoelnummer(s) in de betreffende voorstellingen.

Is mijn reservering doorgekomen?

Je reservering is doorgekomen, nadat je hebt betaald en een bevestigingsmail hebt ontvangen met rij- en stoelnummer(s).

Hoe lang duurt het voordat ik een bevestiging ontvang als ik via het internet bestel?

Binnen enkele seconden tot minuten, in sommige gevallen kan het langer duren. Het kan zijn dat de provider problemen heeft, je mailbox vol zit, het verkeerde e-mailadres is ingevuld, het mailtje door de firewall geblokkeerd wordt etc.

Ik heb al tickets gekocht, nu zie ik een aanbieding. Krijg ik nog korting?

Eventuele acties en/of kortingen zijn niet geldig i.c.m. andere aanbiedingen/acties of reeds gekochte kaarten.

Ik heb mijn bestelde tickets nog niet ontvangen. Wat te doen?

Indien je hebt gekozen voor een elektronisch plaatsbewijs, ontvang je deze als bijlage in de bevestiging die je per e-mail ontvangt. De verwerkingstijd is enkele minuten. Wanneer je hebt gekozen voor tickets per post, ontvang je deze binnen 1 week.

Ik heb e-tickets, maar ben deze kwijt…

Neem contact op met de theaterkassa van de schouwburg via 0478 - 530999 of info@schouwburgvenray.nl.

Hoe werkt het elektronisch ticket?

In de bijlage van de bevestiging zit het elektronisch plaatsbewijs. Je opent het elektronisch plaatsbewijs en print dit uit. Je neemt het elektronisch plaatsbewijs mee naar het theater op de dag/avond van de voorstelling.