Bestelling plaatsen

Veelgestelde vragen over tickets en het bestellen van tickets

Tickets bestellen

Hoe kan ik tickets bestellen?
Bij Schouwburg Venray koop je tickets online, telefonisch of aan de theaterkassa. Lees er hier meer over > 

Hoe kan ik een rolstoelplaats reserveren?
Je kan een rolstoelplaats alleen telefonisch, per e-mail of aan de theaterkassa reserveren. Neem contact met ons op > 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
De betaalmogelijkheden voor zowel online als aan de theaterkassa zijn: iDEAL/pin, creditcard, Schouwburg Venray tegoedbon, Schouwburg Venray cadeaubon, Podium Cadeaukaart en Schouwburg Venray cadeaukaart. Daarnaast kan je aan de theaterkassa contact je tickets betalen.

Ik krijg een foutmelding bij mijn online reserving, is mijn bestellling goed doorgekomen?
Je bestelling is waarschijnlijk niet goed doorgekomen omdat er iets mis is gegaan in ons systeem. Neem contact met ons op >

Moet ik een ticket kopen voor mijn kind dat bij mij op schoot komt zitten?
Het is op last van de brandweer niet toegestaan om twee personen op één stoel te placeren. Daarom dien je voor je kind een ticket te kopen. Er zijn stoelverhogers beschikbaar bij de theaterkassa. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn tickets ontvang?
Als je kiest voor e-tickets dan heb je deze binnen enkele minuten in je mailbox. Als je de tickets niet hebt ontvangen, controleer dan of je mailbox vol zit en je controleer je ongewenste mailbox. Alles gecheckt en geen tickets? Neem dan contact met ons op >
Als je kiest voor hardcopy tickets per post dan mag je deze binnen 7 dagen in je brievenbus verwachten. 

Ik heb tickets bij derden gekocht, zijn deze geldig?
De tickets die je koopt bij Schouwburg Venray, NTK en Eventim zijn verkregen bij een officieel verkooppunt. We kunnen de geldigheid niet garanderen van de tickets die je bij andere verkooppunten hebt gekocht. 

 

Mijn gegevens & tickets

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Je kan je persoonlijke gegevens wijzigen in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen na het definitief plaatsen van jouw order. Daarnaast kan je jouw wijzigingen doorgeven via het contactformulier.

Hoe kan ik mijn tickets downloaden voor de door mij gereserveerde voorstelling(en)?
Dit kan je doen via de bevestigingmail die je hebt ontvangen na het definitief plaatsen van jouw order. Of download de Ticketmatic-app in de AppStore of in de Playstore.

Hoe werkt de Ticketmatic-app?
Na het downloaden van de app in de AppStore of Playstore log je in met hetzelfde e-mailadres als je hebt gebruikt bij het kopen van de tickets op onze website. De Ticketmatic-app haalt jouw gegevens op vanuit ons eigen ticketsysteem en is bedoeld om jou van dienst te zijn m.b.t. de ticketinformatie. In de app vind je onder het menu-item 'Mijn tickets' jouw tickets per voorstelling. Het kan even duren voordat deze zichtbaar zijn in de app.

Wat is de functie van het account-icoontje op de website?
Dit is puur een aanmeldfunctie zodat je als gast wordt herkend in het bestelproces als je tickets gaat bestellen, het heeft geen andere functie. Het account-icoontje staat op onze website zodat bepaalde gastgroepen van ons theater met voorrang tickets kunnen bestellen. Een voorbeeld hiervan zijn onze (Gouden) Vrienden die bij de start van het nieuwe seizoen eerder tickets kunnen reserveren dan dat de vrije verkoop start.

Jouw antwoord niet gevonden?